Mida teha, laps ei hinga. Üleminek vastsündinu iseseisvale hingamisele. Kopsude laienemine pärast sündi

Sünnituse kõige ilmsem tagajärg on platsenta poolt tagatud lapse sideme katkestamine ema kehaga ja sellest tulenevalt ka ainevahetuse toe kaotus. Üks olulisemaid kohanemisreaktsioone, millest vastsündinu kohe aru saab, peaks olema üleminek iseseisev hingamine.

Vastsündinu esimese hingetõmbe põhjus. Pärast normaalset sünnitust, kui vastsündinu funktsioone ei pärsi narkootilised ained, hakkab laps tavaliselt hingama ja tal on normaalne hingamisliigutuste rütm hiljemalt 1 minut pärast sünnitust. Spontaanse hingamise aktiveerumise kiirus on reaktsioon välismaailmale ülemineku äkilisusele ja esimese hingetõmbe põhjuseks võib olla: (1) väikese asfiksia teke seoses sünnitusprotsessi endaga; (2) jahutatavast nahast tulevad sensoorsed impulsid.

Kui vastsündinu ei hakka kohe iseseisvalt hingama, tal tekib hüpoksia ja hüperkapnia, mis annavad hingamiskeskuse täiendavat stimulatsiooni ja aitavad tavaliselt kaasa esimese hingetõmbe tekkimisele hiljemalt järgmisel minutil pärast sünnitust.

Sisselülitamise viivitus spontaanne hingamine pärast sünnitust - hüpoksia oht. Kui ema oli mõju all üldanesteesia, siis on laps peale sünnitust paratamatult ka narkootiliste ainete mõju all. Sellisel juhul hilineb vastsündinu spontaanse hingamise algus sageli mitu minutit, mis viitab vajadusele kasutada sünnitusel anesteesiaravimeid võimalikult vähe.

Lisaks paljud vastsündinud kes said vigastada sünnituse ajal või pikema sünnituse tagajärjel, ei saa ise hingama hakata või ilmnevad hingamisrütmi ja -sügavuse häired. Selle põhjuseks võib olla: (1) hingamiskeskuse erutatavuse järsk langus lootepea mehaanilise kahjustuse või ajuverejooksu tõttu sünnituse ajal; (2) loote pikaajaline emakasisene hüpoksia sünnituse ajal (mis võib olla tõsisem põhjus), mis tõi kaasa hingamiskeskuse erutatavuse järsu languse.

ajal sünnitus loote hüpoksia esineb sageli järgmistel põhjustel: (1) nabanööri kinnijäämine; (2) platsenta irdumine; (3) äärmiselt ägedad emaka kokkutõmbed, mis põhjustavad platsentat läbiva verevoolu lakkamist; (4) ema ravimi üledoos.

Kraad hüpoksia mida kogeb vastsündinu. Täiskasvanu hingamisseiskus enam kui 4 minutiks lõpeb sageli surmaga. Vastsündinud jäävad sageli ellu ka siis, kui hingamine ei alga 10 minuti jooksul pärast sünnitust. Kui vastsündinutel puudub hingamine 8-10 minuti jooksul, on kroonilised ja väga rasked keskfunktsiooni häired. närvisüsteem. Kõige sagedasemad ja raskemad kahjustused tekivad talamuses, inferior colliculus ja teistes ajupiirkondades, mis kõige sagedamini põhjustab kroonilist motoorset düsfunktsiooni.

Kopsude laienemine pärast sündi. Esialgu on kopsualveoolid alveoole täitva vedelikukile pindpinevuse tõttu kokkuvarisenud olekus. On vaja vähendada kopsude rõhku ligikaudu 25 mm Hg võrra. Art., et neutraliseerida alveoolide pindpinevusjõudu ja põhjustada alveoolide seinte sirgumist esimese hingetõmbe ajal. Kui alveoolid avanevad, pole edasise rütmilise hingamise tagamiseks enam sellist lihaspingutust vaja. Õnneks suudab terve vastsündinu esimese hingetõmbega väga võimsat pingutust näidata, mille tulemusena väheneb intrapleuraalne rõhk ligikaudu 60 cm Hg. Art. atmosfäärirõhu suhtes.

Joonis näitab ülikõrgeid väärtusi negatiivne intrapleuraalne rõhk vajalik kopsude laiendamiseks esimese hingetõmbe ajal. Ülaosas on mahu-rõhu kõver (venitatavuse kõver), mis kujutab vastsündinu esimest hingetõmmet. Kõigepealt märgime, et kõvera alumine osa algab nullrõhupunktist ja nihkub paremale. Kõver näitab, et õhu maht kopsudes jääb peaaegu nulli, kuni alarõhk jõuab -40 cmH2O-ni. Art. (-30 mm Hg). Kui alarõhk läheneb -60 cm vett. Art., umbes 40 ml õhku siseneb kopsudesse. Väljahingamise tagamiseks on vajalik rõhu märkimisväärne tõus (kuni 40 cm veesammast), mis on seletatav vedelikku sisaldavate bronhioolide suure viskoossusega.

Märka seda teine ​​hingamine toimub sissehingamise ja väljahingamise vaheldumiseks oluliselt madalama negatiivse ja positiivse rõhu taustal palju lihtsamalt. Hingamine ei ole umbes 40 minutit pärast sünnitust päris normaalne, nagu on näidatud kolmandal venitavuse kõveral. Vaid 40 minutit pärast sündi muutub kõveruse kuju võrreldavaks terve täiskasvanu omaga.

04.12.2011, 02:38

Hea aeg päevast! Ma olen kindel, et meid on palju ja teemasid vist tekkiski, aga otsinguga ei leidnud..... Lapsel (8a) oli äge bronhiit ja selle käigus algasid sellised jamad - tundus, et tal on raske sisse hingata, nagu mingi spasm.. Siis ta kas jõuab sisse hingata või haigutab - ja kõik läheb ära. Arst ütles siis, et see võib olla pärast bronhiiti ja siis läheb üle. Aga sellest pole kuu aega möödas! Öelge, millise spetsialisti juurde sellega pöörduda (neuropatoloog, kardioloog, laura? kõigile?) ja mida saab anda leevendust kuni arsti juurde jõudmiseni.:flower:

04.12.2011, 02:43

Smaragd Smaragd

04.12.2011, 02:45

Samuti on soovitav kontrollida südant .... igaks juhuks kardiogramm ..

04.12.2011, 03:08

Jah, minu oma teeb seda sageli .. aga tal on VVD, omistan kõik sellele.

04.12.2011, 03:33

Kas hingetõmbepausi on? Hingamine pärast treeningut?

Kas sa tegid röntgeni? Kui ei, siis tehke seda kiiresti. Kuna see on väga sarnane kopsupõletikuga. Väga lihtne on mitte kuulda, kui kops ei tööta, siis pole midagi kuulda (minu 3 arsti ei kuulnud) ja väga lihtne on märkamata jääda. Kui alustate selle äriga, siis algab atelektaas sealt - kops kleepub kokku ja siis tuleb see täis puhuda ja mitte alati edukalt. Nii et arsti juurde JOOKSE!

Millisele - jah, lihtsalt terapeudile ja kui te midagi ei kuule, siis kopsuarsti juurde ja küsige saatekirja röntgenisse, nad ei tee sellega nalja.

04.12.2011, 09:20

Ägeda bronhiidi korral peavad nad andma saatekirja röntgenisse, et välistada kopsupõletik, kuid kahjuks ei tee seda kõik arstid. parem lobe kopsu.
Eespool kirjutasite õigesti, et pöörduge arsti poole, aga mina võtaksin lapse kaenlasse ja läheksin lähimasse lastehaiglasse, helistage lihtsalt, et röntgen neile mõjuks.Ära raiska aega, täna on ikka tervik päeval ja arstid on haiglas valves.

04.12.2011, 11:06

Mul on see üksinda närviline pinnas. Haigutan ka, et sügavalt sisse hingata. Mitu korda kontrolliti südant - kõik on korras. Lapsepõlves pärast grippi põdemist tekkis hingamistüsistus. Samuti raskendas see pikka aega hingamist. Pärast ei juhtunud midagi. Kuid perioodiliselt, kui olen närvis - see kordub. Mulle piisab rahusti võtmisest. Proovige minna hea neuroloogi juurde, rahustid võivad teid aidata. Tahan veel öelda. et lapsepõlves kannatasin üsna pikka aega õhupuuduse käes ja viidi ka neuroloogi juurde, aga midagi ei ravitud. See lihtsalt läks ajaga üle.

04.12.2011, 15:22

Tere kõigile!

04.12.2011, 15:38

Tere kõigile!
Kui lastel on probleeme hingamisega, saatke oma lapsed muusikat mängima: puhkpille mängima (flööt, plokkflööt, klarnet).
Aitab tõesti erinevate hingamisteede probleemide puhul, ka inhalatsioonide, soolakoopade puhul ja loomulikult mõjub hästi. arsti konsultatsioon.
Siin kohe. Kui lapsel on bronhospasm.:015:

04.12.2011, 16:03




Aitäh veel kord.

04.12.2011, 16:04

Siin kohe. Kui lapsel on bronhospasm.:015:

04.12.2011, 19:03

Kas olete käinud kopsuarsti juures?

04.12.2011, 19:06

Kas olete käinud kopsuarsti juures?

Kate_väike_kassipoeg

04.12.2011, 21:29

Ei. Põhimõtteliselt soovitati mul alustada kardioloogiga, see ei lähe kõigile korraga. Ja mida teeb kopsuarst, kuulge? Kuidas terapeudil läheb?
Kopsuarst kuulab, teeb testi - välise hingamise funktsioon, saab aru, kas on bronhospasm. Parem on veenduda, et teil pole astmat.

04.12.2011, 21:32

Tere kõigile!
Kui lastel on probleeme hingamisega, saatke oma lapsed muusikat mängima: puhkpille mängima (flööt, plokkflööt, klarnet).
Aitab tõesti erinevate hingamisteede probleemide puhul, ka inhalatsioonide, soolakoopade puhul ja loomulikult mõjub hästi. arsti konsultatsioon.
Oleme flööti mänginud neli aastat..

04.12.2011, 22:18

04.12.2011, 22:25

Ma arvan, et peate võtma ühendust neuroloogiga, mu pojal oli see.

04.12.2011, 22:30

Minul isiklikult on just sellised sümptomid arütmia ja VVD puhul. Minu pojal oli ka, öeldi, et ka VVD-st. Seetõttu peate nägema kardioloogi.

04.12.2011, 22:47

Kopsuarst kuulab, teeb testi - välise hingamise funktsioon, saab aru, kas on bronhospasm. Parem on veenduda, et teil pole astmat.
:010: Ja see on vajalik, kui kardioloogiga on kõik korras? või ikkagi, mis sa arvad? :Lill:

Ma arvan, et peate võtma ühendust neuroloogiga, mu pojal oli see.

Minul isiklikult on just sellised sümptomid arütmia ja VVD puhul. Minu pojal oli ka, öeldi, et ka VVD-st. Seetõttu peate nägema kardioloogi.

04.12.2011, 22:52

:010: Ja see on vajalik, kui kardioloogiga on kõik korras? või ikkagi, mis sa arvad? :Lill:

Tüdrukud, kas need spetsialistid aitasid? (neuroloog ja kardioloog) määras ravi, kas läks paremaks? või lihtsalt läinud?

Seda juhtub minuga regulaarselt kogu mu elu jooksul. Aga mulle tundub, et mul on selline närv ... siin viimased päevad ta hakkas tõmblema, et tema poeg hingab nii, ja ta ise hakkas ...
Näed, kopsuarst saadab sind ka südant uurima...

04.12.2011, 22:58

Jah. möödas. Nad kirjutasid välja mõned ravimid, ma ei mäleta nimesid. see oli ammu.

04.12.2011, 23:09

Näed, kopsuarst saadab sind ka südant uurima...
Sellegipoolest on lapsel raske hingata, kas pole? Kas süda vastutab hingamise eest? Ei ole lihtne?
Neid ravib kopsuarst. Teie puhul toimub läbivaatus ka kardioloogi ja allergoloogi poolt.

Noh, me oleme juba kardioloogiga aja kokku leppinud. Meile soovitati...
Ja sellisest spetsialistist kopsuarstist kuulen esimest korda, kuhu nad viivad?
Ja tööl käies käisime omal ajal allergoloogi juures, tulemus - niiii palju raha ära visatud, ravimite mõju vähe ja see läks mõne aja pärast ise üle.
Nii et ma isegi ei tea, mida teha, kui nad ka ta saadavad ...

Jah. möödas. Nad kirjutasid välja mõned ravimid, ma ei mäleta nimesid. see oli ammu.

Nii et neuroloog aitas sind... Huvitav.Tänan vastuse eest.

04.12.2011, 23:27

Seda juhtub minuga regulaarselt kogu mu elu jooksul. Kuid mulle tundub, et mul on selline närvilisus ... viimastel päevadel hakkasin tõmblema, et mu poeg hingab nii ja ta ise hakkas ...

Ja see juhtub minuga, kui olen mures.

04.12.2011, 23:54

Kas olete proovinud Strelnikova hingamisharjutusi?
Vanaema "ravib" meid sellega kogu aeg ..
Juhtub, et aitab nina augustamisest, aga selliseid ohe ja ohke pole.
Ma ise ei saanud pärast 15 km kõndimist normaalselt hingata .. (osutus kondroosiks))

05.12.2011, 00:11

Kas olete käinud kopsuarsti juures?

Kopsuarsti juurde.

05.12.2011, 00:19

Ei. Põhimõtteliselt soovitati mul alustada kardioloogiga, see ei lähe kõigile korraga. Ja mida teeb kopsuarst, kuulge? Kuidas terapeudil läheb?
Kopsuarst kuulab, saadab kõikvõimalikele uuringutele nagu välishingamise funktsioon, röntgen jne.
Ja igal juhul - pulmonoloog ja lastearst - kuulavad nad täiesti erinevalt

05.12.2011, 00:30

05.12.2011, 00:47

astma ei jääks vahele ........... oleksin isegi selle poolt, et laps käevangus ja Rauhfuses kiirabis. Vajad läbivaatust (röntgen, allergoloog, pulmonoloog, kardioloog). Kui jooksed ringi erinevate spetsialistide järele, võid aega kaotada.

05.12.2011, 00:48

05.12.2011, 00:53

Viga tuli välja, mitte maja lähedal ... aga viigimarjad temaga, nüüd on selge, kust otsida. Vähemalt proovime kliinikusse minna, kui see on ilma terapeudi saatekirjata, muidu võtab see kaua aega.

05.12.2011, 01:09

Kas sa oled Moskvas?
Ja me nõustame teid siin kõigis kohalikes kliinikutes ...

05.12.2011, 08:21

05.12.2011, 16:21

Peterburis vanema passi ja sünnitunnistusega rauchfusi haiglasse ei saadeta. Üritas. Aga ma nägin, et olete Moskvast .... Ma ei tea teie haiglatest midagi.
Miks Moskvast?... :005: ei, see on lihtsalt tsitaat luuletusest :)
Oleme Peterburist ... Aga me ei lähe veel haiglasse, ma üritan saada kopsuarsti juurde. Sain täna teada, et laps hingab koolis normaalselt ... Kurat küll...

05.12.2011, 16:26

Sain täna teada, et laps hingab koolis normaalselt ... Kurat küll...

Äkki ta reageerib millelegi kodus? kassid, koerad?

05.12.2011, 16:33

äkki reageerib millelegi kodus? kassid, koerad?
Kass, aga kauaks. Ikka uus maja, mõtlesin isegi ehitustolmu peale ... jah, vanaema ohkas ka nii.
selgub, et meie kliinikus polegi pulmonoloogi.(helistan edasi.

05.12.2011, 16:39

meil oli sarnane olukord. Pärast bronhiiti hakkas ta mõnele allergeenile reageerides lämbuma ja kõik panid bronhiidi. Kuulake last, kas rinnus on vilistav hingamine? Ja üldse pulmonoloogi või allergoloogi juurde.

05.12.2011, 17:14

Ma ei leia pulmonoloogi. AT diagnostikakeskusära helista dundichile. Homme lähme arsti juurde, proovin küsida saatekirja röntgenisse. Kui nad seda ei anna, saate seda teha ilma saatekirjata, mis te arvate? Kas pulmonoloog kirjutab ikkagi välja? ja juba koos temaga võid tulla

05.12.2011, 22:39

enne terapeudi juurde minekut saab teha ka vereanalüüsi, biokeemia ja kliiniku, ülduriini, EKG. oluliselt vähendada diagnoosimise aega.

06.12.2011, 01:19

Kui on spasm, siis tuleb teha inhalatsioone, proovida näiteks vannitoas hingata, lasta auru sisse. Seda soovitas meil teha arst. Tõsi, ma viskasin ka kummeli kotte)) Või hingake läbi nebulisaatori, kuid seal on ravimeid ja ainult arst ütleb neile kindlalt - meil on natuke erinev probleem ((

Kummel on parem mitte. Maitsetaimed võivad põhjustada allergilist reaktsiooni.
Ei oskagi muud soovitada kui arsti juurde minekut. Sest bronhospasmiga pole vaja ise ravida. :ded:

06.12.2011, 07:26

06.12.2011, 18:01

Minu pojal oli astma sarnaselt: bronhiit aga obstruktiivne, siis kaebused - hingata ei saa, haigutamine (nagu TS-s) ei aita regulaarselt, enamasti õhtuti enne magamaminekut, halb pärilikkus (isal on astma), ootasime kuus kuud, vaatasime. Käisime kardioloogil, neuroloogil, nende poolt on kõik korras. Kuus kuud hiljem algas eustahiit (kõrvad), allergoloog vaatas ta läbi ja tal diagnoositi kerge astma.
Kuna TS lapsel oli allergia probleem, siis alustaksin allergoloogist. Välise hingamise funktsioon tuleb kindlasti täita salbutamooli ja treeninguga.
Aitäh soovituse eest. Võib-olla läheme allergoloogi juurde.

EKG-d tehes (kõik korras TTT) kuulati igalt poolt, midagi ei kuulnud, aga igaks juhuks andsid suuna röntgenisse. Siiani tundub see pigem neuroloogiline, selline arvamus... Noh, üldine analüüs verd tuleb loovutada, sest kuu aega tagasi anti üle viimane.

Tüdrukud, vabandust rumala küsimuse pärast, aga kuidas astmat tuvastatakse? Kas see on röntgenis nähtav? Pulmonoloogi ei leitudki, kas allergoloog võib teda meie puhul asendada? Aitäh.

06.12.2011, 18:03

Minu pojal oli astma sarnaselt: bronhiit aga obstruktiivne, siis kaebused - hingata ei saa, haigutamine (nagu TS-s) ei aita regulaarselt, enamasti õhtuti enne magamaminekut, halb pärilikkus (isal on astma), ootasime kuus kuud, vaatasime. Käisime kardioloogil, neuroloogil, nende poolt on kõik korras. Kuus kuud hiljem algas eustahiit (kõrvad), allergoloog vaatas ta läbi ja tal diagnoositi kerge astma.
Kuna TS lapsel oli allergia probleem, siis alustaksin allergoloogist. Välise hingamise funktsioon tuleb kindlasti täita salbutamooli ja treeninguga.

Kate_väike_kassipoeg

06.12.2011, 19:00

Tüdrukud, vabandust rumala küsimuse pärast, aga kuidas astmat tuvastatakse? Kas see on röntgenis nähtav? Pulmonoloogi ei leitudki, kas allergoloog võib teda meie puhul asendada? Aitäh.

Kate_väike_kassipoeg

06.12.2011, 19:11

Ja proovige kirjutada allergoloogide sektsiooni, vastab arst, oskab paremini vastata.

06.12.2011, 19:53

Tüdrukud, vabandust rumala küsimuse pärast, aga kuidas astmat tuvastatakse? Kas see on röntgenis nähtav? Pulmonoloogi ei leitudki, kas allergoloog võib teda meie puhul asendada? Aitäh.
Röntgenipilt astmat ei näita. Seda võib kinnitada pulmonoloog, vahel hea lastearst või allergoloog. Astmat kinnitab välise hingamise funktsioon. Astma korral ei avane väikesed bronhid sisse- ja väljahingamisel täielikult, tekib bronhospasm. Et aru saada, kas see nii on, tehakse esmalt spiromeetria ilma ravimeid kasutamata, kõik tulemused registreeritakse. Seejärel pihustatakse läbi inhalaatori ravimit, mis laiendab bronhe, 15 minuti pärast korratakse testi. Kui teise testi tulemused on üle 15% või rohkem, näitab see bronhospasmi.

Kuid lastearst saab kuulates aru, kas bronhidega on probleeme. Toetan Tata_Royzi, kui allergiaga oli probleeme, võib see muutuda astmaks. Muidugi on astmat lihtsam välistada.



Ja proovige kirjutada allergoloogide sektsiooni, vastab arst, oskab paremini vastata.

Kate_väike_kassipoeg

06.12.2011, 20:01

Aitäh, ma arvan, et südamerahu huvides peame seda tegema, kuigi lastearst tõesti ei kuulnud midagi kuulates ... aga kes teab.
Allergoloog võib ka seda teha, nagu ma aru saan? Allergoloogi leidmine on lihtne. Aga kui hea see on, seda on ikkagi võimatu välja selgitada ... me tegelesime nendega korraga palju, kõik tulutult ..

Aitäh. Aga ausalt öeldes ma ei tea, mida ta tagaselja ütleb)), kui isegi lastearsti uurimisel pole selge, mis lapsega toimub ...

Jah, ka allergoloog saab kuulates aru, kas on probleeme.

06.12.2011, 20:03

06.12.2011, 20:09

Jah, ka allergoloog saab kuulates aru, kas on probleeme.
Selge, lähme siis tema juurde... aga ei anna nõu? Lihtsalt paar aastat tagasi saime nii kõrvetada, et nüüd väriseb sõna allergoloog.
Admiraliteedi laevatehastes töötab šikk pulmonoloog Bogdanov, kelle juurde saab tasulise konsultatsioonile registreeruda. Ta on tegelikult täiskasvanud arst, aga kuulab ka lapsi. Kunagi ta lahkus sealt ja naasis, kuid ma pole kindel, kas ta oli sellel ametikohal, võib-olla terapeudina, kuid elukutselt on ta kopsuarst.

06.12.2011, 20:13

Unustasin kirjutada, parem on tulla mõne analüüsiga käepärast, sest ta kirjutab need nagunii välja, nagu iga arst. Esitage vähemalt kliiniline analüüs, srb, immunoglobuliin E.

Kate_väike_kassipoeg

06.12.2011, 20:18

Selge, lähme siis tema juurde... aga ei anna nõu? Lihtsalt paar aastat tagasi saime nii kõrvetada, et nüüd väriseb sõna allergoloog.

Aitäh, vaatan, kas nõustub.
Käisime 21. sajandil vastuvõtul kopsuarst Mukharajeva juures, põhimõtteliselt jättis ta hea mulje, aga tema juurde on üsna keeruline vastuvõttu saada, kõik on kokku lepitud detsembri lõpuks.
Meil on hea allergoloog Moskvas, kus oleme käinud kuni selle aastani. Peterburi pole veel leitud :)

06.12.2011, 23:31

Pulmonoloogi poole on võimalik pöörduda näiteks Esimeses Med.

06.12.2011, 23:35

07.12.2011, 00:37

07.12.2011, 00:48

Tüdrukud, aga kas ma saan õigesti aru, et kopsuarsti juurde on vaja tõsist põhjust? Kaks arsti kuulasid tähelepanelikult ja vaatasid last ega rääkinud pulmonoloogist sõnagi... Läheme ka allergoloogile.

Asi pole selles, et ma olen laisk, ma olen lapse pärast, vähemalt kuradi pärast, aga kui on mõtet ... Lastearstid teavad, mis on astma ja millal seda otsida, ei. t nad?

Minu vennal oli sarnane kogemus pärast bronhiidi põdemist. Selgus, et tegemist on polüsegmentaalse bronhopneumooniaga, näitas ainult röntgenipilti, kops ei töötanud 3/4 juures. Lastearst oli kontaktist väljas.

07.12.2011, 01:10

Minu vennal oli sarnane kogemus pärast bronhiidi põdemist. Selgus, et tegemist on polüsegmentaalse bronhopneumooniaga, näitas ainult röntgenipilti, kops ei töötanud 3/4 juures. Lastearst oli kontaktist väljas.
Üldiselt meenutavad sümptomid väga bronhiaalastma algstaadiumit, mis lõpuks lõppes mu vennaga, kuigi 3 aasta pärast, kui tekkis tõeline rünnak. Nüüd aga tundub mulle, et algus oli juba siis. Mäletan seda hetke selgelt, sest tiris teda käest, ta pidi kiiresti minema, kuid ta tõesti ei saanud sügavalt hingata.

Muidugi, jumal hoidku, aga teie asemel teeksin röntgenipildi ja külastaksin kopsuarsti.
Aitäh loo eest. Jah, ma sain juba aru, et see võib olla millegi halva algus, aga miks arstid vaikivad??

07.12.2011, 01:12

Tüdrukud, aga kas ma saan õigesti aru, et kopsuarsti juurde on vaja tõsist põhjust? Kaks arsti kuulasid tähelepanelikult ja vaatasid last ega rääkinud pulmonoloogist sõnagi... Läheme ka allergoloogile.

Asi pole selles, et ma olen laisk, ma olen lapse pärast, vähemalt kuradi pärast, aga kui on mõtet ... Lastearstid teavad, mis on astma ja millal seda otsida, ei. t nad?

Mida peetakse tõsiseks tõendiks?
Kui lastearst vastaks, miks see lapsel nii kaua juhtub ja millal see lõpeb, paneks diagnoosi ja määraks ravi, teine ​​küsimus.
Ja kui näete, et probleem ei kao ja lastearst ei tea, mida teha, siis on see põhjus käsitleda spetsialisti poole pöördumist kui tõsist meeleparandust.
Muidugi saavad terapeudid (ja lastearst on sisuliselt lasteterapeut) ravida püelonefriiti, gümoriiti jne, kuid on urolooge, kõrva-nina-kurguarste ja muid kitsaid spetsialiste, kes mõistavad oma valdkonda palju paremini kui lastearstid, näevad raskeid juhtumeid ja mõnikord ka nemad. vaadake kustutatud kliinilise pildiga juhtumeid, kui lastearstid ei saa üheselt diagnoosi panna. Lisaks on täiendavad uuringud, spetsialist saab aru, millised ja määrab õigesti, milliseid uuringuid vajate.
Ja veel üks oluline punkt, on olemas selline asi nagu arsti kõrv, pulmonoloogid kuulevad seda, mida terapeudid ei kuule, nad saavad kõrva järgi õigesti diagnoosida. Aga mis veelgi olulisem, pulmonoloogid ravivad neid patsiente, sageli kestab vaatlus aastaid, nemad näevad ravi pikaajalist mõju, on välja töötatud kindlad väljakujunenud skeemid jne, nii on vastuvõtud pädevamad.
Kui aus olla, siis ma ei tea, kui pädev siin allergoloog on, seostan teda pigem toidu- ja kontaktallergiaga, aga mitte isiklik kogemus pöördub nende poole. Kuid teoreetiliselt, kui on väljendunud allergia, on seda verest näha - eosinofiilid suurenevad ja ka immunoglobuliin E näitab. Seetõttu saadavad kopsuarstid nad esimese asjana võtma.

Kas meil on ka olukord kummaline, ainult abikaasaga. 3 nädalat tagasi oli mul orvi, paranes nädalaga, lõppes ainult kuiv, pinnapealne kuid sagedane köha. Käisin terapeudi juures, kuulasin, tegin pilti - kõik on korras, mõned veresooned on veidi laienenud, kuid mitte kriitilised, nad määrasid antibiootikumi (bronhiidi diagnoos?), jõin seda nädal aega - tulutult! Paralleelselt vere loovutamisega võeti ka tampoonid. Tulid analüüsid, kõik korras, allergiat ka pole, aga köha jääb, ja see on väga ebameeldiv ja kurnav, kuiv-kuiv. Kirjutasid köha mahasurumiseks koodilaki ja seejärel bluecode'i, jõid seda nädal aega ja siis veel ühe – asja juurde! Analüüsid on head. Määratud inhalatsioonid amroksooliga, samuti ei aita. Nad tegid selle spirograafia - muutused 25%, arst ütles, et see ei pruugi olla astma, ühesõnaga saatis kopsuarsti juurde, ütles, et oleksin võinud kõike teha. Kirjutas beroduali, ütles, et kui see 5 päeva pärast üle läheb, siis pole kõik hirmus, ainult bronhospasm.
Homme registreerib ta Bogdanovasse: ((
Üldiselt on mu ema kogemustega astmaatik, olen selle arstiga väga rahul.

07.12.2011, 01:19

Suvi Bogdanova kohta - AB kodulehelt ma teda ei leidnud, aga arstide kohta üksikasjaliku teabega rubriiki ei leidnud üldse ... Mis ta nimi on, kui helistada, mida öelda, kopsuarst Bogdanova ?

Ja teemast mööda - üldiselt - nii minu kui ka lapse jaoks - kogu tervisega seotud prügi toimub suurepäraste testidega ... Aga see pole sellest)

Erinevad arstid vaatasid ja kuulasid teda, noh, see tähendab, et ainult kaks erinevat. Aga sul on õigus, ilmselt on parem üle pingutada.

PS abikaasa parane!

07.12.2011, 01:32

Ma ei mäleta nime! Lendas peast välja, kohe äratan mehe üles, äkki ta mäletab ..
Ja kui mu mälu mind ei peta, siis ta töötas päevahaigla osakonnas, aga siis muutus nende struktuur, võib-olla nüüd mõnes teises osakonnas.
Homme helistame ise, võin täpsemalt öelda.

07.12.2011, 01:34

Tüdrukud, ma lugesin teid ja otsustasin last arstile näidata.
Meil on ka see probleem mõnel juhul:
- kui öösel ärkab karjudes ja nutab - ravime neuroloogiat
- larüngotrahheiidi ja obstruktiivse bronhiidi ajal - viimasel ajal üha vähem, tfu-tfu-tfu
- kui ta tugevalt solvub ja publiku ees nutab - püüan seda mitte lubada
Aga millegipärast ei pidanud ma erilist tähtsust, sest esimesel eluaastal oli meil 3 obstruktiivset bronhiiti, neist üks hingamisseiskus, millele järgnes elustamine, laps on allergiline, perearstid üritasid nende 3 takistuse peale astmat panna. , kuid meie Allergoloog täheldas ja ta ei pane - ma usaldan teda.
Ja nüüd, teid lugedes, mõtlen - kas tasub mõne arsti juurde joosta, välja arvatud meie allergoloog, keda ma põhimõtteliselt usaldan. Sest need lühikesed hingamispausid, kuigi harvad, aga mulle need eriti ei meeldi ... ja laps on häiritud ...

07.12.2011, 01:35

Mulle meenus! Tamara Ivanovna näib olevat ..

07.12.2011, 03:20

Admiraliteedi laevatehastes töötab šikk pulmonoloog Bogdanov, kelle juurde saab tasulise konsultatsioonile registreeruda. Ta on tegelikult täiskasvanud arst, aga kuulab ka lapsi. Kunagi ta lahkus sealt ja naasis, kuid ma pole kindel, kas ta oli sellel ametikohal, võib-olla terapeudina, kuid elukutselt on ta kopsuarst.
Käisin Bogdanova juures 1,5 aastat tagasi, ta oli täiskasvanute terapeut, kuidas saada lapsega tema juurde? isiklikult läbi rääkida?

07.12.2011, 03:34

Ma arvan, et jah.

07.12.2011, 03:35

Suur tänu vastuste ja arvamuste eest! :lill::lill::lill:
Siiani on lihtsalt raske hingata, kuigi regulaarselt: 005:
Panin teisipäevaks arsti juurde aja. Paljudel meist peres oli see nii minul kui ka mu vanematel. Nii et ma loodan, et pole põhjust muretsemiseks. Aga me läheme kõikide vajalike spetsialistide juurde, loomulikult läheb vaja ja teeme röntgeni.
Aitäh veel kord.
Olen lapsepõlvest saati selline olnud - nüüd selgus - allergia mõne toote vastu - miski paisub, mille tõttu ei saa hingata

07.12.2011, 08:44

Ja nüüd, teid lugedes, mõtlen - kas tasub mõne arsti juurde joosta, välja arvatud meie allergoloog, keda ma põhimõtteliselt usaldan. Sest need lühikesed hingamispausid, kuigi harvad, aga mulle need eriti ei meeldi ... ja laps on häiritud ...

Kas te nimetate hingamisseiskuseks, kui sügavalt sisse hingata on raske? :005:

Palun kirjutage, kui leiate enne arsti! Kuigi loodan lähipäevil juba kellelegi läbi murda...

Mulle meenus! Tamara Ivanovna näib olevat ..
Ja register leidis telefonid 714-56-70 ja 713-68-36 omafinantseeringu, tavaliselt tsoneerisime viimasele, nii et tasuline vastuvõtt Registreeri.

Mõtlesin, et otsi astmateemasid (näiteks erirubriigist), seal on vist heade laste pulmonoloogide koordinaadid.

ma vaatan.

Nagu ma aru saan, pole tõsiasi, et see arst meid vastu võtab, kuna ta seda ei tee lastearst, ta tunneb sind juba ammu... Aga ma proovin helistada. :Lill:

07.12.2011, 08:48

Olen lapsepõlvest saati selline olnud - nüüd selgus - allergia mõne toote vastu - miski paisub, mille tõttu ei saa hingata

Lapsepõlvest praeguseni või läinud?

07.12.2011, 11:02

Aitäh loo eest. Jah, ma sain juba aru, et see võib olla millegi halva algus, aga miks arstid vaikivad??

Ühe asja olete juba välistanud, EEG on normaalne, nii et näitaksin kopsuarstile. Lisaks põdes laps bronhiiti. Parem külastage minu arvamust, sest kui jätkate kaevamist, saadavad nad selle niikuinii ja see on parem, kui on, mida näidata.
Röntgenipilte hindavad arstid erinevalt, arvamuse annab radioloog, kuid vastuvõtus piltidega on sama.

07.12.2011, 11:19

See näeb välja nagu astma. Läheksin kopsuarsti juurde.
Ta ise on selline. Tavaliselt õhtuti, aga vahel ka pärastlõunal ja hommikul. Nii on see olnud juba pikka aega, umbes kaks aastat.

07.12.2011, 12:11

Ja veel ... nad kirjutasid siin astmast. Astmahaigetel on raske välja hingata, mitte sisse hingata. Ja neil on raske välja hingata, kui haigushoog algab.

Lapsel on raske tuvastada, kas sissehingamine või väljahingamine on raske, mu täiskasvanud abikaasa kirjeldab seda seisundit kui "rinnus on täis, ma ei saa hingata". Nii et see ei ole kriteerium.

Ja veel küsimus - kas laps ohkas kõik kuus kuud nii?

Peale bronhiiti ohkasin umbes kuu aega, aga mitte iga päev, 2-3 korda nädalas, siis jäi harvemaks - kord kahe nädala tagant. FVD (välise hingamise funktsioon) puhul oli salbutamooli test positiivne (tõus üle 20%). koormus on negatiivne. Allergoloog väitis, et see on neuroloogiline, kuigi neuroloog ütles meile selgelt, et see pole tema profiil. Siis jaanuarist aprillini polnud üldse midagi. Ja aprillis - eustahheiit - valu ja vilin kõrvades normaaltemperatuuril, nohu pole, köha jne. Raviti. Kuu aega hiljem – algas jälle sama asi ja ohked. Käisime uuesti allergoloogi juures (aga juba sisse palgakeskus). Nad annetasid verd üld-IgE, leibkonna allergeenide ja puude, eosinofiilse katioonse valgu jaoks, välistasid ussid vere ja kolmekordse väljaheite analüüsi. Nad tegid hingamisteede - salbutamooliga - kahtlane (sekundaarsete näitajate tõus), füüsilise aktiivsusega - positiivse (langus 20%). Mul on puude vastu allergia. Selle tulemusena diagnoositi astma kergeks ja määrati ravi - ainsus. Alates maikuust teeme kodus igapäevast tippvoolumõõtmist (mõõtme väljahingamise kiirust). Augustis oli üks rünnak, samal ajal kui näitajad tõesti langesid. Mõnikord poeg kaebab, aga kui tippvool on normaalne, siis see pole rünnak, vaid nii. Oktoobris tegid ravipausi, kuu lõpuks näitajad langesid, kolm päeva oli obstruktiivne köha, pöörduti uuesti ainsuse juurde. Nüüd pole kaebusi.
Ma ise kahtlesin tükk aega, kas tegu on astmaga. Aga kuna lapsel on kehv pärilikkus (isa poolt) ja tema isal tekkis täiskasvanueas minu silme all astma, siis jälgisin väga hoolega. Ja mu isal oli astma esimesel aastal vaid paar kerget hoogu, näiteks hingamisraskused, aasta jooksul. Ja 5 aasta pärast - astma kõigi tüüpiliste sümptomitega :(. Ma ei tahtnud, et arstid ootaksid mu poega, kuni kõik areneb tüüpilise pildini.

Jah, jah, ta on allergiline... Teda juba 8 aastat tundvale emale tundub mulle, et see on ikkagi närviline.. Aga diagnoosi ma kindlasti enda peale ei võta, lähen spetsialistid.

Jah, kõik sai alguse minu pojast 10-aastaselt. Ja enne seda kerge atoopiline dermatiit, mida isegi ei ravitud, ei häirinud. Poeg on sportlane, karastunud, haigestub harva.

07.12.2011, 12:12

Lastearstide peale ma ei loodaks.Paljudel juhtudel on vaja kitsamaid spetsialiste.Minu tütrel on astma,väga kaua ei saanud seda diagnoosi panna.Laps köhis kaua peale bronhiiti ja lastearst ütles,et see oli normaalne.Aga selgus et ei ole normaalne !!!Ise otsustasin lapsega kopsuarsti juurde minna.Selle tulemusena on laps juba 4 aastat hormoonide peal.Nii et lastearst on super,aga sa ei saa täielikult tema peale loota.Nagu kopsuarst ütles, siis lastearst ei kuule seda, mida kopsuarst fonendoskoobiga kuuleb
ohm.

07.12.2011, 13:23

Lapsepõlvest praeguseni või läinud?

Jah, jah, ta on allergiline... Teda juba 8 aastat tundvale emale tundub mulle, et see on ikkagi närviline.. Aga diagnoosi ma kindlasti enda peale ei võta, lähen spetsialistid.
Jah, siiani - allergia mereandide vastu, üledoosiga - raske - ei hinga sügavalt sisse ega ka igatseda - aitab värske jahe õhk. Isegi parfüümid võivad anda sellise reaktsiooni sinu omale - mõnele selle komponendile. - ütlesid nad mida teadsime ilma nendeta, jälgisime seda ise

07.12.2011, 13:26

Röntgenipilt astmat ei näita. Seda võib kinnitada pulmonoloog, vahel hea lastearst või allergoloog. Astmat kinnitab välise hingamise funktsioon. Astma korral ei avane väikesed bronhid sisse- ja väljahingamisel täielikult, tekib bronhospasm. Et aru saada, kas see nii on, tehakse esmalt spiromeetria ilma ravimeid kasutamata, kõik tulemused registreeritakse. Seejärel pihustatakse läbi inhalaatori ravimit, mis laiendab bronhe, 15 minuti pärast korratakse testi. Kui teise testi tulemused on üle 15% või rohkem, näitab see bronhospasmi.

Kuid lastearst saab kuulates aru, kas bronhidega on probleeme. Toetan Tata_Royzi, kui allergiaga oli probleeme, võib see muutuda astmaks. Muidugi on astmat lihtsam välistada.

Aitäh, ma arvan, et südamerahu huvides peame seda tegema, kuigi lastearst tõesti ei kuulnud midagi kuulates ... aga kes teab.
Allergoloog võib ka seda teha, nagu ma aru saan? Allergoloogi leidmine on lihtne. Aga kui hea see on, seda on ikkagi võimatu välja selgitada ... me tegelesime nendega korraga palju, kõik tulutult ..

Aitäh. Aga ausalt öeldes ma ei tea, mida ta tagaselja ütleb)), kui isegi lastearsti uurimisel pole selge, mis lapsega toimub ...

Ka meie lastearst ei kuulnud midagi, igaks juhuks saatis ta mind röntgenisse - ja kui pildile läksime, ei saanud me seda enam tagastada - panime ta haiglasse

Harva, või vähemalt aeg-ajalt, ma ka ei muretseks, ma ise olen nii olnud juba mitu aastat ... ja viimastel päevadel, kui poja pärast närvi läks, muutus see tihtipeale, otse rindkere. pigistab kogu aeg (((ilmselt olen närvis))

09.12.2011, 01:04

Ise astmaatikuna ja astmaatiku emana kinnitan, et kui on raske hingata, siis on raske aru saada, kas saab sisse või välja hingata. Määran ilma tippvoolumõõtjata lapsel halvenemise, paludes lihtsalt tugevalt välja hingata - kostub väga tüüpiline vile, vaatamata sellele, et hingeõhk on puhas.

09.12.2011, 01:35

Kuidas TC-l siis läheb? See näeb tõesti välja nagu astma (t-t-t), palju aastaid tagasi see kõik algas minu jaoks .... aga me emaga ei saanud sellest aru ega jooksnud arstide juurde .... ja nüüd elan sellega. valus (((ta ei meeldi mulle väga, edu sulle!!!

Ise astmaatikuna ja astmaatiku emana kinnitan, et kui on raske hingata, siis on raske aru saada, kas saab sisse või välja hingata. Määran ilma tippvoolumõõtjata lapsel halvenemise, paludes lihtsalt tugevalt välja hingata - kostub väga tüüpiline vile, vaatamata sellele, et hingeõhk on puhas.
Kõik kirjeldatud TS on väga sarnane astmale ja see, et koolis on normaalne, aga kodus halb, on ka üks kelladest. Nii panid kõik mul diagnoosi, alles pärast kopsupõletikku. Nad panid kroonilise bronhiidi ja ma kartsin juba öösel hüsteerikat, mul polnud tõesti midagi hingata. Kuni ma kogemata järsult välja hingasin ja reeturlikku vilet kuulsin, haarasin lapse inhalaatorist, hingasin sisse ja sain aru, mis on unustatud vaba hingamine... Siis kirus allergoloog pikalt terapeute, kes poole aasta jooksul isegi ei kahtlustanud, et midagi on valesti. ..
Aitäh tüdrukutele osalemast! Homme on meil pulmonoloogi visiit, siiani on analüüsitud ainult röntgen ja kardiogramm, noh, eks arst kirjutab ilmselt veel midagi.. Pah pah pah muidugi, ma väga loodan, et see maksab. Aga ma olen nendel päevadel juba nii kurnatud, tundmatu on juba kõige hullem tüütu... annan teada! Kopsuarst vaatas meid väga hoolikalt läbi ja kuulas ära (röntgen, kardiogramm, kirjed polikliinikukaardil jne, üldiselt lähenemine on hämmastav, olen arstile väga tänulik) ja saatis ... neuroloog .. kahtlustasin seda varianti, teades oma last. Aga loomulikult, kuni spetsialist seda ütles, mõtlesin ikka kopsudele ka, sest kõik sai alguse bronhiidist. Üldiselt ei midagi head ka, aga kindlus on olemas ja selge, mida teha, et lapsel kergem oleks!
hea, et see pole astma. parane ja püsi terve!

11.12.2011, 02:43

Hea küll, et läksid! Vähemalt kopsude osas saab nüüd rahulikult magada!

Ps, minu mees käis ka täna Bogdanova juures, ütles, et tegu pole astmaga, vaid jääknähud, korrigeeris ravi.
No jah, välja hingates võib öelda, et kogu pere :)

Hea, et abikaasaga kõik hästi on, saa ruttu terveks!

:flower: No jumal tänatud! Neuroosid - ka mitte jää, aga siiski mitte astma, ravitakse edukalt!
Eelmisel aastal oli mul sama mure südamepiirkonna valudega - nad galoppisid kardioloogi juurde, ta vaatas ja ütles: need on selgelt neurootilised valud.

Kirjutan teile isiklikult arsti kohta.

Kuidas hingamisprobleeme ära tunda? Mis võib põhjustada lapse hingamisprobleeme? Mida teha hingamispuudulikkuse korral? Kuidas hingamisprobleeme ära tunda? Enamik kopsude ja bronhide haigusi, mis põhjustavad hingamisraskusi, on põhjustatud infektsioonidest ja avalduvad õhupuuduse, köha, rögaeritusena. Selliste haiguste peamised sümptomid on järgmised: 1. Keha mürgistus - mürgistus haigete mikroorganismide saadustega. Selle märgid võivad olla väikesed, kuid alati kajastuvad lapse käitumises. Ta muutub järsku loiuks ja apaatseks või, vastupidi, vinguvaks ja kapriisseks; sööb halvasti ja küsib sageli vett; laps oksendab, ilmub lahtine väljaheide. Temperatuuri tõus on peamine signaal arsti kutsumiseks. 2. Köha - lapse keha kaitsereaktsioon röga kogunemisele bronhidesse, võõrkehade sisenemisel. Kuid juhtub, et see on märk südamehaigustest, söögitoru ja närvisüsteemi haigustest. Mädane röga viitab hingamisteede bakteriaalsele infektsioonile, limaskest on omane allergilistele reaktsioonidele. 3. Õhupuudus on tingitud sellest, et lapse kopsud ei saa piisavalt hapnikku. Kõige sagedamini täheldatakse seda lapsepõlves kopsupõletikus. Õhupuudust saate kontrollida magava lapse hingamissageduse järgi. Kuni 6 elukuuni on normaalne sagedus kuni 60 hingetõmmet minutis, pärast 6 - kuni 50 korda; vanemad kui 1 aasta - kuni 40 korda minutis; vanemad kui 5 aastat - kuni 25 korda minutis. 10-14-aastastel lastel tekib õhupuudus, kui hingamissagedus on üle 20 korra minutis. Siiski võib tekkida düspnoe kehaline aktiivsus või lapse toitmine. Kõige tõsisem märk on huulte sinine, suu ümbruses. Mis võib põhjustada lapse hingamisprobleeme? Tavaliselt kaasneb hingamispuudulikkusega nende sümptomite kombinatsioon. Väga oluline on kindlaks teha: - mida laps tegi, kui hingamine oli häiritud; - kas laps on terve või haige; - Kahjustatud sisse- või väljahingamine. Lastel võivad hingamispuudulikkust põhjustada järgmised seisundid: 1. Võõrkehad hingamisteedes võivad põhjustada ägedaid lämbumist ja astmataolisi sümptomeid. Nõelad, nööbid, mänguasjade osad jäävad ninakäikudesse, hingetorusse, kõri või bronhidesse, põhjustades peaaegu hetkelisi reaktsioone: lämbumist, väljaulatuvat silmamunad, krambid. Hingamine muutub raskeks, algab terav köha ja pingutuse tõttu sinised huuled. Kui võõrkeha satub ninakäikudesse, algab eritis ja limaskesta turse, bronhidesse sattudes - värisev hingamine, hääle nõrgenemine. 2. Haiguste taustal (tonsilliit, keskkõrvapõletik, leetrid, sarlakid, SARS) tekib neelu abstsess või sügavate neelu lümfisõlmede mädanemine. Lapsel on palavik, ta ei maga ja on väga rahutu. Hääl muutub nasaalseks ja neelamisvalu tõttu keeldub laps söömast. Tal on raske hingata, eriti lamades. Õhupuuduse suurenemine viitab turse tekkimise võimalusele, seetõttu on vaja kiiret haiglaravi. 3. Bronhioliit või bronhide terminaalsete osade põletik, mis on põhjustatud viirus- või bakteriaalsest infektsioonist. Haigus algab järsu temperatuuri tõusuga, köha, õhupuudusega, millega kaasnevad sinised huuled, mitmesugune vilistav hingamine ja südame löögisageduse kiirenemine. 4. Bronhiaalastma areneb esimestel eluaastatel kroonilise põletiku, sagedase SARSi, pärilikkuse mõjul. Rünnakule eelneb lapse närvilisus, halb uni ja isu, harvaesinev köha. Just tugeva köhaga algab astmahoog, mida süvendab õhupuudus, sinised huuled, vilistav hingamine. 5. Vürtsikas cor pulmonale areneb koos sagedaste bronhiaalastmahoogudega. See algab sinise näo, tugeva õhupuuduse, kägiveenide tursega. Rünnaku taustal köha lakkab ja süda kappab. Laps on häiritud, langeb aeg-ajalt kummardusesse. Võib esineda jalgade turset ja krambid. 6. Kopsukoe kokkuvarisemine (atelektaas), mis blokeerib kopsu luumenit. Esineb võõrkehade taustal, ägeda kopsupõletiku, bronhiaalastma korral. Need võivad areneda kiiresti (võõrkeha sisenemisel), mis väljenduvad terava köha ja oksendamise, õhupuuduse ja lämbumisena või areneda pikka aega, väljendudes köha suurenemisena liigutuste ajal, hääle nõrgenemisena. Esimestel eluaastatel on lastel kopsudes füsioloogiline atelektaas. 7. Pneumotooraks ehk õhu (gaaside) kogunemine kopsudesse tekib köhimisel, kopsukoe rebendid, kopsude väärarengute korral. Seda iseloomustab õhupuuduse sagenemine, suurenenud hingamine, milles kahjustatud rindkere osa ei osale. 8. Kaasasündinud diafragmasong põhjustab kopsusurvet kõhuõõnde, mis avaldub õhupuuduses, huulte siniseks kohe pärast sündi. Laps tõmbab suuga õhku, kõht tõmmatakse sisse. 9. Vastsündinute hingamishäirete sündroom ehk distressi sündroom avaldub lapse 2. või 3. elupäeval kiire hingamise, näo sinisena, ninatiibade tursumise, imetamise ajal lämbumisena. Sellisel lapsel on letargia, reflekside langus. Sündroomi areng on tingitud kaasasündinud anomaaliatest, sünnivigastustest, pärilikust kopsupõletikust. 10. Läkaköha iseloomustab alati haukuv köha, mis mõnikord viib hinge kinnipidamiseni 11. Südamepuudulikkus on kõige sagedamini põhjustatud südameriketest. See algab äkki õhupuuduse ja südamepekslemisega, millega kaasneb kaela veenide turse ja turse. Võib põhjustada minestamist. Diagnoositud südame rütmi järgi, selle suuruse muutus. Mida teha hingamispuudulikkuse korral? 1. Kõigil juhtudel peate kutsuma kiirabi. 2. Kui lapse tervis ei muutu - ta on ergas ja näeb terve välja -, siis pole vaja teda maha panna, parem on kaasa võtta huvitava mänguasjaga. 3. Kui hingamine on häiritud kokkupuute tagajärjel Hingamisteed võõras poegimine, laps on ärevil, siis tuleb ta kummuli keerata, õlale patsutada, oksendada. 4. Kui võõrkeha pole välja tulnud, siis enne arsti saabumist ei saa lapsele vett anda. 5. Hingamishäirete korral haiguse taustal on vajalik osaline ja sage joomine (kõige parem on mineraalvesi). 6. Mitte mingil juhul ei tohi anda lapsele mingeid ravimeid, sest köha taga võib peituda tugev allergiline reaktsioon. 7. Astmahoog, mida tavapärane ravim ei peata, nõuab samuti arsti kutsumist.